The VIZUAL Blogg!

2013-12-04
12:25:28

Idag är en bra dag
Nu är klockan i och för sig bara strax efter 12, men än så länge har det varit en bra dag. Jag har sovit dåligt inatt, men var iväg och inhandlade hårblekning. Så det ska fixas snart. Men innan jag gick till affären bestämde jag mig för att göra det där besöket till Vasagymnasiet som jag planerat att göra så länge.
 
Det var verkligen jättekul att komma dit, nu när jag mår så bra och har så mycket att berätta! Åh, vad jag saknat henne!
 
Och hon blev väldigt glatt överraskad att se mig stå i dörren till personalrummet. Sneaky KaiPon is sneaky.
 
Sen när jag kom hem efter att tagit den där trippen förbi affären så såg jag att mitt paket från H&M kommit. YAY! Mer smink och grejer! ^_^
 
Nu ska jag fortsätta min dag, och vi får hoppas den fortsätter vara lika bra som den varit hittills!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: