The VIZUAL Blogg!

2013-12-04
03:40:47

Tankar om allt och inget.
Ibland vill jag göra så mycket jag inte kan.
 
Just nu vill jag börja vlogga, göra en Draw My Life video och en massa andra grejer. Men det är lite svårt då jag inte har en webcamera. Men det kanske händer snart, vem vet?
 
Vet ungefär hur jag ska göra min Draw My Life video också, vilket gör att jag bara vill göra det ännu mer. Har så mycket att berätta egentligen. Kanske kommer ett 'My Life' blogginlägg snart, så ni vet om vem jag är och får lite humm om varför jag är som jag är.
 
Kollade på billiga webcams tidigare, hittade en för kanske tre hundra. Ska kolla i butiker här i Arboga också.
 
På tal om inget, jag och killen jag gillade pratade idag(/igår). Han nämnde inte det jag hade skrivit till honom, men han var allmänt gullig. Skrev saker som 'Du är underbar' och så. Blev många hjärtan också. Jag blev lite sådär allmänt squealig. Fast det kommer jag aldrig säga till honom.
 
Fast jag har tidigare sagt att jag saknar honom, så det vet han i alla fall om.
 
Har för övrigt tagit upp kontakten med ett av mina ex. Det känns bra, har saknar de samtalen vi hade. Är lte samma stuk nu.
 
Ska nog försöka somna snart, klockan är trots allt 3.40...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: