The VIZUAL Blogg!

2013-12-03
19:41:00

Livet, samt Kerbera och The Neverdies
Igår var jag som sagt hos "min" kurator på psykmottagningen. Det gick bra. Frågade lite om min medicinering och alkohol och så.
 
I övrigt så har jag en sak jag vill be av er.
 
Jag vill att ni går in på www.vårskrik.se och fyll i vart ni tycker Kerbera och The Neverdies ska spela. Även om ni inte lyssnar på de banden, snälla fyll i! Det skulle betyde sjukt mycket för mig och banden, och ju fler röster en stad får desto större chans är det att de kommer till den staden!
Det tar max fem minuter, om ens det, att fylla i formuläret.
 
 
Båda banden är asgrymma, och några av er känner antagligen igen Seike från hans förra band Seremedy. Gillade du Seremedy kommer ni gilla Kerbera ännu mer.
 
 
Puss på er små freakz <3

Kommentar:
#1: sakura

Hej! Bra blogg! Nu har jag röstat :)

2014-05-14 @ 09:48:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: