The VIZUAL Blogg!

2014-06-15
11:21:40

Ses på StorCon!
Hej hopp alla!
Igen, dåligt med updateringar, jag vet. Haft fullt upp med Änglarna som vanligt. Vi är inne på sista helgen, och sista dagstids föreställningen är på tisdag. Det har varit kul, men exhausting.
Mamma kom och såg oss igår och tyckte Ljuva 60-tal var underbar. Hon fick en fribiljett eftersom att jag jobbat så mycket, både på scenen, bakom scenen och med försäljnng av antingen program, fika eller lotter. Så I have been busting my butt off for them. Men det har varit kul.
 
Igår blev det klart att jag faktiskt kommer på StorCon. Grejen var det att jag har haft så fullt upp med Änglarna att jag hade helt glömt bort att StorCon är om två veckor. Det kom jag ihåg igår när min kompis Seikis påminde mig om det. Paniken jag fick var inte kul. En av mina cosplays är långt ifrån klar, och jag hinner inte köpa det sista (en klänning) för den. Jag ska kolla igenom Hagateaterns garderob och se om jag hittar något där, men gör jag inte det har jag en back-up cosplay planerad med hjälp av Seikis. Ska dessutom laga min keps som gick sönder för ett tag sedan, samt att jag måste leta efter ett linne för de jag har är för små, trots att de är XL (freaking Asien storlekar XD). Måste även leta upp de grejer jag har till mina andra cosplays.
 
Å, blivit så pepp, oavsett om det blir min första planerade cosplay eller back-up cosplayen som blir. Bestämt att möta upp Seikis i Uppsala, och där tar vi oss till Storvreta via buss. Ska bli så KUL att se henne igen! Var typ ett år sedan! Haha. Och StorCon kommer bli awesome, det är jag säker på. Det var det förra året, och det kommer det bli i år också. Kommer även träffa en kompis jag inte sett sedan StorCon förra året, haha.
 
Bilder på mina/våra cosplays kommer under StorCon. ;) Jag kommer försöka blogga därifrån, men kan inte lova att det kommer dyka upp mycket under tiden. Man har ju lite att göra på konvent, hehe.

Kommentar:

Inget från StorCon? :) man blev ju lite nyfiken^^

Svar: Haha jag är sämst på att uppdatera min blogg XD Får ta och skriva om StorCon (Det jag minns) snart antar jag haha XD
KaiPon

2014-08-24 @ 16:14:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: