The VIZUAL Blogg!

2013-11-30
01:36:45

ÅÅH varför?!
Sitter och har en oros och nervositet klump i magen. Flera kompisar tycker jag ska berätta för killen jag gillar att jag gillar honom. ARGH!
Aldrig att jag kommer våga. Jag är inte orolig för att han ska rejecta mig, det är jag beredd på och kan ta. Vill bara inte att saker ska bli awkward mellan oss.
 
Inte nog med att han är världens mysigaste kille, han är även musiker och bor i Stockholm. Fan ta detta.
 
Sitter och funderar på att faktiskt säga nånting, men oron och ångesten (enda ångesten jag kännt sedan jag fick min medicin) tar emot.
 
Ska fråga om han har flickvän just nu, sen se vart det leder...

Kommentar:
#1: Yossi

Så spännande, uppdatera gärna!! :) vill höra hur det går

Svar: Ska göra x3
KaiPon

2013-11-30 @ 02:51:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: