The VIZUAL Blogg!

2013-11-26
22:41:00

Hej hopp!
Nej, nu fan ska jag börja blogga oftare. Har haft så många bloggar som bara rinner ut i sanden, men nu ska jag skriva mer och oftare!
 
För er nya människor så kan jag berätta att jag är KaiPon, 21 år och just nu går jag praktik en gång i veckan på Hagateatern i Köping. Bor gör man i Arboga.
 
På fritiden gör jag inte så mycket mer utöver att sitta framför datorn. Jag har nämligen svårt att komma ut ur lägenheten jag bor i på grund av social fobi, ångest och depression. Det är dock någonting jag får medicinering för just nu.
 
Varför jag valde namnet VIZUAL FREAK KaiPon till bloggen är för att jag är mg själv, och då jag är väldgt intresserad av Visual Kei scenen så blev det just VIZUAL FREAK. Ja, jag vet, det stavas inte med z egentligen, men jag skriver det så för jag vill. Så det så.
 
Nu är klockan mycket, så jag ska snart gå ock lägga mig.
 
God natt, mina små Freakz! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: