The VIZUAL Blogg!

2013-11-28
17:30:39

Helt slut!
Varje torsdag har jag praktik på Hagateatern i Köping. Gruppen jag är med är helt underbar och bara så härliga. Jag blev en del av gruppen redan första dagen (vilket var förra veckan).
Idag är jag helt slut, och jag är säker på att jag kommer ha världens träningsvärk imorgon, för idag kärde jag verkligen gärnet! En och en halvtimmes uppvärming som var ganska jobbig, sen fick jag hoppa in då vi var en människa kort för en scen. Vilket var en dans/gympa scen. Så jag körde verkligen gärnet.
 
It was amazing!
 
Jag älskar verkligen Änglarna, gruppen jag är med, så sjukt underbara människor!
 
Var väldigt orolig förra veckan, då jag inte visste om jag skulle passa in, om jag skulle bli omtyckt och liknande. Men blev som sagt direkt en i gruppen och det blir ju mycket skämt och så. Älskar verkligen denna gruppen redan, jag kan verkligen vara mig själv.
 
Nu ska jag göra mig i ordning sen typ bara slappna av och ta det lugnt. Blir en tidig natt ikväll.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: