The VIZUAL Blogg!

2013-11-30
18:52:31

Wow
Idag har min lilla nystartade blogg haft 33 unika besökare och 98 sidvisningar. Defuk? Är det verkligen SÅ intressant att läsa om mitt liv?

Aja, till det viktiga.

Idag när jag var på väg hem från affären (hade handlat och hämtat paket), så stannade jag till utanför pizzerian på hörnet av gatan jag bor på. Paketet var tungt och jag behövde andas ut lite. Då började jag prata med en kvinna om hennes katt som var där, och hips vips, hux flux så hade jag blivit bjuden på 40-års kalas nästa helg. Lite roligt sådär, med tanke på att jag inte känner en enda människa här i Arboga egentligen.

Vet dock inte om jag ska gå. Jag kan försöka, men vi får se hur länge jag stannar då. Blir folk allt för fulla kommer jag nog röra mig hemåt ganska snabbt. Men det skulle ju vara kul att i alla fall försöka lära känna andra i stan ändå, haha.

Kommentar:

Ja, det kan faktiskt vara intressant att läsa om ditt liv! Hoho :D

2013-12-03 @ 21:06:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: